wtorek, 9 czerwca 2015

Jak naostrzyć nóż kuchenny, aby był ostry jak brzytwa.





 Zapraszam do obejrzenia filmu poniżej. Dowiesz się z niego jak naostrzyć nóż kuchenny nie używając drogich ostrzałek do noży. Jest to stary sprawdzony przez nasze babcie i dziadków sposób ostrzenia noży. Tak naostrzone będą ostre i nie zawiodą Cię nigdy w kuchni. Wystarczy, że nauczysz się ostrzyć noże w ten sposób, dojdziesz do wprawy, a Twoje noże będą ostre jak brzytwa ! Ja ostrzę tylko tak swoje noże, ostrzałki odstawiłem do kąta. :-)    Polecam !

 Jeżeli masz jakieś pytania związane z takim sposobem ostrzenia napisz, a ja odpowiem.

 

                      


                                        Pozdrawiam serdecznie !

6 komentarzy:

  1. Takim sposobem to możesz kosę ostrzyć a nie może ,teraz noży się nie ostrzy, ajak się ostrzy to są specjalne ostrzałki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kosy też może być, ale nóż także doskonale naostrzy. Wystarczy tylko się nauczyć. Proszę spróbować. :-)

      Usuń
  2. Sprawdzam po paznokciu...o
    zgrozo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nóż taki ostry to może uciąć palec.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tez mam taka oselke i ona jest najlepszą oselka jaka istnieje niz wszystkie inne elektryczne badz reczne. Ale po paznokciu nie sprawdzam tylko po kartce. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mówię i w dodatku jest tania. Wystarczy tylko nauczyć się na niej ostrzyć noże. Mój dziadek dawniej ostrzył brzytwę do golenia na skórzanym pasku, po naostrzeniu goliła jak skalpel ! Pozdrawiam. :)

      Usuń