wtorek, 15 sierpnia 2017

Dzisiejsza kolacja - Patison z pomidorem i kiełbaską.








                              Witam serdecznie !

  Dziś na kolację zrobiłem sobie pyszne patisony z pomidorami i kiełbaską. Smakowały mi wybornie. Patisony, kiełbasę i jedną średnią cebulę pokroiłem w kostkę , dusiłem pod przykryciem z dodatkiem niedużej ilości wody i oleju do miękkości. Pod koniec dodałem pomidora, doprawiłem do smaku solą , pieprzem, majerankiem, zieloną natką pietruszki, oraz niewielką ilością mielonej kurkumy. Jeśli masz patisony zrób taką warzywną sałatkę dla siebie i Twojej rodziny. Polecam jest naprawdę smaczna. 


                    
                         SMACZNEGO !


   
 

4 komentarze:

  1. Strasznie fajny i prosty pomysł na coś smacznego i sezonowego, a ja właśnie dostałam siatkę patisonów i cukinii, przepis się b. przyda, pozdrawiam. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować. Szkoda, żeby patisony się zmarnowały. jeśli mają już twardą skórkę to trzeba je obrać. Z cukinii też można zrobić w ten sam sposób. Smacznego ! :)

      Usuń
    2. Witam, chciałabym jeszcze raz podziękować Panu za podzielenie się swoim pomysłem, u mnie był na późny obiad ale potrawa udała się wybornie i jeszcze nie raz do niej wrócę, górą lekko zapomniane patisony. Ja dodałam sporo posiekanej natki, palce lizać!

      Usuń
  2. Wygląda bardzo smacznie

    OdpowiedzUsuń